Programma

Workation in Kaapstad

Datum: 23-10-2019 tot 06-11-2019
Reisduur: 15 dagen /14 nachten
Prijs: €5200  €4800 als je je aanmeld voor 23 juni! 

Tijdens deze workation ga je -samen met onze business coaches- de volgende stap in je onderneming zetten.  Tegelijkertijd leer je Kaapstad met haar interessante geschiedenis, natuur en mensen kennen. Je verblijft in een luxe villa in Camps Bay, waar we de trip aftrappen met een traditionele braai en een wijnproeverij. De eerste 5 dagen ligt de focus op je business, hierna verplaatsen we ons richting Gordon’s Bay. We overnachten hier bij twee Nederlandse ondernemers. Zij vertellen welke stappen zij hebben ondernomen om dit guesthouse te starten. Tijdens deze dagen ligt de focus op persoonlijke groei, maar in de middagen gaan we op pad, de natuur in!  De tweede week overnachten we in het centrum van Kaapstad. Iets minder luxe, maar niet minder hip en extra levendig. ‘Once’ is dé plek om te zijn in Kaapstad en ligt aan de voet van de Tafelberg. We werken vanuit een co-working space, omdat dit de perfecte locatie is om andere lokale ondernemers te ontmoeten. Verder hebben we in deze week meerdere interessante gastsprekers op het programma staan.  

De eerste week ligt de focus op jouw business, je eigen stappen en het netwerken met de groep. Het gaat over persoonlijk leiderschap en persoonlijke ontwikkeling. Want als jij groeit, groeit ook jouw business. In het tweede gedeelte van de trip gaat het juist om connecties leggen en inspiratie opdoen van de mensen en bedrijven in Kaapstad. We sluiten de trip af in een luxe villa, in Camps Bay, met een event, gehost door Meetings in the Sun. Al onze nieuwe connecties worden voor dit event uitgenodigd. Een afsluiting van een bijzondere workation, maar direct ook een start van een nieuw begin met waardevolle internationale netwerken! 

Inclusief

Algemeen

  • 15-daags accommodatie waaronder; een luxe villa, een eco-lodge te midden van de natuur, een guesthouse gerund door Nederlandse ondernemers en een bruisende hotspot in het centrum van Kaapstad.
  • Maaltijden bestaande uit; 14x ontbijt, 4x lunch en 4x diner. Ten alle tijden inbegrepen water, koffie en thee.
  • Transport tijdens de activiteiten.

Zakelijk

  • Verschillende business sessies met Mark Daamen. Hij  is een succesvolle ondernemer en coach. Hij specialiseert zich in het vinden van je krachten om zo beter te kunnen bepalen wat een volgende stap in je business is.
  • Acht sessies met een de business coach, Sjannett de Geus. Ze is bekend van de podcast serie De Transformatie Academie en coached ondernemers bij het zetten van doelstellingen en concrete stappen om deze te bereiken.
  • Vier inhoudelijke business workshops van internationale en lokale professionals; persoonlijk leiderschap, growth hacking, online ondernemerschap en personal branding.
  • Onbeperkt beschikking tot een co-working, 31 oktober t/m 3 november.
  • Een ‘open mic’ avond waarbij de ondernemers, van de co-working space en de workation, de kans krijgen om hun kennis te delen in een 10-minuten presentatie.
  • Een professionele mindfullness sessie.
  • Een mastermind sessie met de volledige groep.
  • De mogelijkheid om zelf platform te pakken en jouw kennis te delen met 13 andere interessante ondernemers.
  • Verschillende bedrijfsbezoeken waarin ondernemers hun ondernemersverhaal delen en waar ze inzicht geven in hun business.
  • Een afsluitend netwerkevent georganiseerd door Meetings in the Sun, waar alle ondernemers en betrokkenen van de workation zijn uitgenodigd en waar je zelf maximaal 3 (nieuwe) connecties mag uitnodigen.

Activiteiten

  • Een mountainbike tocht door de bergen bij Gordon’s Bay.
  • Zonsondergang drankje boven op de Tafelberg.
  • Een vier-uur durende avontuurlijke canopy door het Helder gebergte.
  • Een zee-kayak tour.
  • Een wijntour langs vijf Zuid-Afrikaanse wijngaarden, in combinatie met kaas en chocolade. Ook is er een traditionele “braai” als lunch, inclusief wijn.
  • Ontspanningsmassages in de villa.
  • Een roadtrip over de Cape Whale Coast.
  • Een fietstocht door de townships van Kaapstad, waarbij een lokale ondernemer ons meeneemt langs verschillende zelfstandig ondernemers uit de townships.
  • Een Digital Nomad goodiebag waarin we partnerships zijn aangegaan met o.a. een tassenmerk en verschillende lokale merken in travel, ondernemerschap en lifestyle.
  • De hele reis wordt op factuur gezet, zodat je deze zakelijk kunt aftrekken van de belasting. Net zo als de retour vliegticket die je nodig hebt om naar Kaapstad te komen.

Wat niet inbegrepen is in de prijs:

  • Retour vlucht vanaf plaats van bestemming naar Kaapstad
  • Extra excursies en uitstapjes die niet benoemd staan in het programma.
  • De gangbare 10% fooi.
  • De Uber van en naar de coworking space.
  • Snacks, lunch en diners buitenom de gezamenlijke activiteiten.

Groep & begeleiding

  1. Uit hoeveel deelnemers bestaat de groep?  De groep zal uit minimaal acht en uit maximaal twaalf personen bestaan.
  2. Wie begeleidt de workation?  Tijdens deze workation zal begeleid worden door Alex Malone en Suzanne Koolen, founder en co-founder van Meetings in the Sun. In je zakelijke en persoonlijke ontwikkeling zul je vooral begeleid worden door business coach Sjanett de Geus die verschillende business sessies begeleid. Daarnaast zullen de excursies begeleid worden door professionele lokale gidsen.
  3. Wat voor deelnemers gaan er mee? Om het meeste uit de workation te halen, vindt Meetings in the Sun het belangrijk dat de ondernemers die deelnemen aan de workation hetzelfde niveau hebben qua ondernemerschap. Door de specifieke aanmelding die Meetings in the Sun hanteert, wordt er gekeken naar de fase waarin de verschillende ondernemers zich bevinden. Op basis daarvan wordt er een keuze gemaakt of je wel of niet ingeloot wordt. Zo is de workation niet bedoeld voor startende ondernemers, maar voor ondernemers die waarschijnlijk zo’n 2-8 jaar bezig zijn. Ze hebben al bepaalde successen behaald en zijn klaar voor een volgende stap. De deelnemers komen uit verschillende branches. Dit zorgt juist voor een interessante mix aan kennis, ervaring en netwerk.

Verblijf & transport

  1. Deel ik, als alleenreizende, altijd een kamer met iemand van hetzelfde geslacht? Ja, als alleenreizende deel je gedurende de twee weken een kamer met iemand van hetzelfde geslacht. De kamers zijn ruim opgezet en je slaapt altijd in een single bed. Mocht je je als stel aanmelden dan kunnen de bedden gemakkelijk tegen elkaar aan worden geschoven.
  2. Waar overnacht je tijdens de workation? Tijdens de workation maken we gebruik van verschillende accommodaties. Ons eerste verblijf in Kaapstad is een luxe villa, waarbij er verschillende ruime gemeenschappelijke ruimtes zijn. Na de opstart in Kaapstad verplaatsen we naar een plek net buiten de stad. De focus ligt hier op persoonlijke ontwikkeling, focus en rust. De accommodatie is hier op aangesloten. Nadat we de eerste week veel kennis hebben vergaard, gaan we in de tweede week de kennis toepassen. Hierbij sluiten onze accommodaties ook aan. Het zijn accommodaties met veel gezamenlijke ruimtes, waar je makkelijk contact kunt leggen met elkaar. De workation sluiten we af, in de luxe villa, om weer helemaal tot rust te komen.
  3. Is er vervoer aanwezig tijdens de workation? Meetings in the Sun kan een transfer van en naar het vliegveld regelen. Daarnaast verzorgt Meetings in the Sun al het transport, tijdens en naar de activiteiten en excursies. Als je interesse hebt om daarbuiten een eigen auto te huren, biedt Meetings in the Sun een goede deal aan met “Rent-a-Cheapie”.
  4. Kan ik de workation inclusief vlucht boeken? Iedereen is persoonlijk verantwoordelijk voor het boeken van een eigen vlucht naar Kaapstad. Indien gewenst kan Meetings in the Sun hierover adviseren.
  5. Zijn maaltijden inbegrepen tijdens de workation? Tijdens de workation zal iedere ochtend ontbijt klaar staan. Gedurende de workation zijn er verschillende gezamenlijke activiteiten en wordt er tijdens die activiteiten lunch en diner verzorgd. Op andere momenten ben je vrij om lunch en diner naar eigen wens in te vullen.

Activiteiten

  1. Hoe vaak hebben we een meeting met de business coach? Tijdens de workation zal er acht keer een twee uur durende sessie gegeven worden door de business coach. Dit zijn gezamenlijke sessies, daarnaast zal er tweemaal in de week de optie zijn om persoonlijke coaching aan te vragen bij de business coach Sjanett de Geus, Digitaal Strateeg Alex Malone of reisspecialist Suzanne Koolen.
  2. Heb ik ook voldoende tijd voor mezelf? Tijdens deze workation is het de bedoeling dat je veel kennis op doet, maar ook dat je deze kennis gaat toepassen. Er is een goede balans, gedurende deze twee weken, tussen sessies, kennis, presentaties, activiteiten en er is genoeg vrije tijd om je terug te trekken of om op eigen gelegenheid Kaapstad te verkennen.
  3. Hoe brengt Meetings in the Sun ons in aanraking met andere netwerken? Meetings in the Sun heeft binnen de bruisende miljoenenstad, vele verschillende netwerken en connecties vergaard in het afgelopen jaar, waarbij er op verschillende zakelijke gebieden mogelijkheden tijdens deze reis naar voren komen. Zo koppelen we je aan verschillende entrepreneurs tijdens verschillende bedrijfsbezoeken, organiseren we een open-mic avond in de co-working space, worden er verschillende presentaties gegeven door inspirerende internationale ondernemers en hosten we zelf een netwerkevent voor al onze opgedane connecties. Als je op zoek bent naar een specifieke connectie, geef dit dan ook aan tijdens de aanmelding. We koppelen je met liefde aan ons netwerk in Kaapstad!

Kosten

  1. Wat zijn de kosten van deze workation? Voor 15 dagen Kaapstad, inclusief de verschillende accomodaties, 8 dagen lang business coaching, verschillende workshops en excursies en alle extra’s die je hier kunt vinden, betaal je een bedrag van €4800, mits je boekt voor 23 juni. Daarna wordt de prijs €5200.
  2. Zijn er speciale kortingen? Ja, er zal op 30 april een extra korting van €300 voor 24 uur. Wil je gebruik maken van deze korting, meld je dan alvast aan en geef aan bij de opmerkingen dat je gebruik wil maken van deze korting.
  3. Ik ben een content creator / heb een groot relevant bereik, kan ik gratis mee? Gratis mee kan niet, maar we hebben wel een speciale aanbieding voor content creators en ondernemers met een groot relevant bereik. Wil je hier gebruik van maken en denk je dat je ons kunt helpen met content creatie rondom deze trip? Vermeld dit dan in de aanvraag. Meld je dan hier aan.

Administratieve zaken

  1. Hoe verloopt de aanmelding? Nadat de aanmelding ontvangen is zullen Meetings in the Sun en de business coach, die tijdens de workation meerdere workshops zal verschaffen, de aanvraag in behandeling nemen. Binnen een tijdsbestek van 3 dagen nemen we telefonisch contact met je op. Binnen een tijdsbestek van een week hoor je of je officieel aangemeld bent voor deze workation.
  2. Hoe zijn de betalingscondities van Meetings in the Sun? Bij deelname aan de reis dien je een aanbetalingsbedrag per omgaande te voldoen. Deze bijdrage bedraagt 20% van de reissom. De restbetaling moet acht weken voor vertrek bij ons binnen zijn. Bij boekingen binnen twaalf weken voor vertrek, dien je het hele bedrag in een keer te voldoen.
  3. Hoe zit het met BTW terugvragen? Deze reis is zakelijk aftrekbaar en kun je dus opgeven als zakelijke kosten. Meetings in the Sun zal alle facturen zakelijk adresseren, tenzij anders is aangegeven. Let op de ‘reisbureauregeling’ wordt toegepast. In verband met de Mocht je hier hulp bij nodig hebben adviseren we graag.
  4. Welke grensdocumenten en visa heb ik nodig voor mijn reis? Met een Nederlandse nationaliteit heb je voor een reis naar het buitenland altijd een paspoort of identiteitskaart nodig. Wil je langer dan 3 maanden in Zuid-Afrika verblijven is het noodzakelijk om een visum aan te vragen (gebaseerd on Nederlandse nationaliteit).
  5. Is het mogelijk om zelf een eigen workation samen te stellen? Indien je geïnteresseerd bent in een workation specifiek voor jouw bedrijf of het bedrijf waarbij je werkt, kun je contact opnemen met Suzanne Koolen, manager workations van Meetings in the Sun via hello@meetingsinthesun.nl.
  6. Wat gebeurt er als ik de reis moet annuleren? Indien je door persoonlijke omstandigheden niet op reis kunt, dien je dit altijd schriftelijk bij ons te melden. Stuur een e-mail naar hello@meetingsinthesun.nl. Je ontvangt dan van ons een annuleringsfactuur. Deze kun je gebruiken voor het claimen van de gemaakte kosten bij de verzekeringsmaatschappij. De annuleringsvoorwaarden van Meetings in the Sun, zijn als volgt: de reiziger heeft het recht de geboekte reis per aangetekende brief te annuleren.
    Per reiziger zijn hiervoor de volgende kosten verschuldigd:
    a) bij annulering tot 56 dagen voor vertrek de aanbetaling (20% van de reissom);
    b) bij annulering van 56 tot 28 dagen voor vertrek 50% van de reissom;
    d) bij annulering van 28 tot 14 dagen voor vertrek 75% van de reissom;
    e) bij annulering vanaf 14 dagen voor vertrek de volledige reissomEen goede annuleringsverzekering dekt deze kosten in de meeste gevallen.
  7. Worden mijn persoonsgegevens verstrekt aan derden? Jouw gegevens worden niet verstrekt aan derden, tenzij dat strikt noodzakelijk is voor de uitvoering van uw reis.
  8. Hoe weet ik of de reis die ik heb geboekt doorgaat? De reis gaat door als het minimumaantal deelnemers wordt bereikt van 8 personen, Meetings in the Sun kan hier vanaf wijken. De inschrijfdatum sluit op 1 maart. Wanneer dit minimum behaald is zal Meetings in de Sun je hiervan op de hoogte stellen. Indien de dit niet het geval is wordt je hierover geïnformeerd.
  9. De reis die ik wil boeken is vol. Kan ik op een wachtlijst komen? Als de workation voor een specifieke datum is volgeboekt, kan je aangeven dat je op de wachtlijst wilt worden. Als er alsnog plaatsen vrijkomen voor de workation, nemen we contact met je op. Dat doen we op volgorde van aanmelding. Plaatsing op de wachtlijst is vrijblijvend; je zit nergens aan vast.

Partnership Pacuara Travel

  1. Waarom werkt Meetings in the Sun samen met Pacuara Travel? Pacuara Travel is een reisorganisatie die gespecialiseerd het ontwikkelen van authentieke avontuurlijke reizen. Zuid-Afrika is één van de specialisaties van Pacuara Travel. Daarnaast voldoet Pacuara Travel aan verscheidende keurmerken en garantiefondsen die verplicht zijn binnen de reisbranche.
  2. Beschikt Pacuara Travel over een aansprakelijkheidsverzekering? Alle VVKR-leden dienen in het bezit te zijn van een aansprakelijkheidsverzekering. Pacuara Travel heeft een verzekering die geheel voldoet aan de eisen die de VVKR hieraan stelt. Deze verzekering dekt de aansprakelijkheid van Pacuara Travel die voortvloeit uit de Wet op de Reisovereenkomst en uit de VVKR Reisvoorwaarden, binnen de grenzen van de polisvoorwaarden.
  3. Is Pacuara Travel is aangesloten bij de GGTO? Pacuara Travel is aangesloten bij de Garantiefonds voor gespecialiseerde touroperators. De daaruit voortvloeiende garantiebepalingen houden in dat je het vooruitbetaalde geld altijd terugkrijgt als door Pacuara Travel financieel onvermogen de afgesproken tegenprestatie niet kan nakomen, mits je woonachtig bent in Nederland.
  4. Kan ik verzekeringen via Pacuara Travel afsluiten? Meetings in the Sun verschaft geen reisverzekeringen/ annuleringsverzekeringen, maar kunnen hier naar wens wel in adviseren.

Meetings in the Sun zet remote ambitie om in een concreet business avontuur. Wij laten (toekomstige) ondernemers zien dat hun ideeën niet bij dromen hoeven te blijven.

Meetings in the Sun deelt inspiratie en handvaten, afkomstig van verschillende ervaringsdeskundigen. Zo zorgen we er samen voor dat ambitie omgezet wordt in een concreet avontuur. Een avontuur niet alleen weggelegd voor nieuwe en doorgewinterde Digital Nomads (die wij blijven inspireren), maar ook voor bedrijven, freelancers en business owners. Kortom, stuk voor stuk professionals met een passie voor reizen en ondernemerschap.

Meer over Meetings in the Sun. 

Dag 1 – 23 okt

Je bent vanaf 16:00 welkom in onze villa in Camps Bay, waar we die avond aftrappen met een traditionele “welkomsbraai” en Zuid-Afrikaanse wijnen.

Dag 2 – 24 okt

Het mag dan wel zondag zijn, maar het mooie aan je eigen ritme bepalen is dat het niet uitmaakt welke dag het is. Je werkt wanneer je wilt en pakt vrij wanneer je wilt. We starten zondagochtend van 07:00 – 09:00 met de eerste sessie met je nieuwe business coach. De rest van de ochtend heb je tijd om te werken aan de nieuwe kennis die is verschaft of aan je eigen projecten. Na de lunch vertrekken we naar Khayelisha, de township van Kaapstad, waar we rondgeleid worden door Siki. Hij is een ondernemer die ons op de fiets meeneemt door de township. Tijdens deze tour stoppen we bij andere ondernemers, die onder de moeilijke omstandigheden van de township een succesvolle business hebben opgezet. Super inspirerend en leerzaam!

Dag 3 – 25 okt

Ook deze ochtend zetten we ons nieuwe ochtendritueel voort. We starten de dag van 07:00 tot 09:00 met een volgende sessie met je business coach. In de ochtend heb je vrije tijd om te werken aan de input, aan je eigen projecten of om op pad te gaan. Na de lunch is er een eerste workshop. De rest van de dag ben je vrij om Camps Bay te verkennen. In de avond trakteren we je op een sunset cocktail met een uitzicht over het strand. Dit zijn de betere zonsondergangen!

Dag 4 – 26 okt

Je zou bijna denken dat het programma eentonig is, want ook dag vier begint van 07:00 tot 09:00 met business coach sessie. De rest van de ochtend heb je vrij en na de lunch zal er weer een workshop plaatsvinden. De eerste vier dagen lijken wellicht rustig, maar we hebben bewust ruimte gelaten in het programma. Deze tijd kun je gebruiken om de input van de business coach om te zetten in concrete stappen. Daarnaast is er genoeg ruimte in het begin van de week om remote aan lopende zaken te werken. Ons motto: alles wat je aan het begin van de week afhebt, hoef je later niet meer te doen! Dit is één van de manieren om meer balans te vinden tussen werk en vrije tijd. Daarover vertellen we je meer in Kaapstad. In iedere geval zal je je tijd in het begin van de week goed kunnen gebruiken, want morgen gaan we op pad!

Dag 5 – 27 okt

Time for a change of scenery! Na het ontbijt staat er vervoer klaar om ons mee te nemen naar Stellenbosch, waar we de hele dag wijn gaan proeven. De Stellenbosch regio telt zo’n 520 wijngaarden. Wij kozen onze vijf favoriete wijngaarden uit. Naast wijn zullen we ook bijpassende kazen en luxe chocolade proeven. Dankzij een gezellige gids/chaffeur, die bovendien grote wijnkenner en -liefhebber is, kan iedereen drinken. Na heel veel slokjes proeven komen we aan het einde van de dag, waarschijnlijk gezellig tipsy, aan in Gordon’s Bay. We verblijven een aantal nachten in een guesthouse van twee Nederlandse ondernemers.

Dag 6 – 28 okt

Van 07:00 – 09:00 starten we met een business coach sessie. Vervolgens is er de rest van de ochtend tijd voor eigen invulling en is er ruimte om een 1-op-1 gesprek met de business coach. Na de lunch ontmoeten we een ondernemer die werkzaam is in de reisindustrie. Deze middag zullen we door de bergen vliegen aan een canopy. We sluiten de dag af bij een ondernemer gespecialiseerd in bier. Natuurlijk mogen we ook de lokale bieren proeven.

Dag 7 – 29 okt

Van 07:00 – 09:00 starten we met een business coach sessie. Vervolgens is er de rest van de ochtend tijd voor eigen invulling en is er ruimte om voor een 1-op-1 gesprek met de business coach. Na de lunch is het tijd om ons hoofd leeg te maken en te genieten van de natuur. We gaan mountainbiken in het Helderberg gebied, waar je zult crossen tussen meer dan 8600 verschillende plantsoorten, die elk seizoen een andere kleur aannemen.

Dag 8 – 30 okt

Vandaag starten we niet met business coaching, maar met een mindfullness sessie. Na het ontbijt heb je tijd voor jezelf. Hierna zullen we met de groep een mastermind sessie doen, waarbij we elkaar helpen met kennis en netwerk. Na de lunch gaan we weer de natuur in. Deze keer gaan we de zee op! Hierna gaan we via één van de mooiste wegen ,langs de oceaan, richting Kogelberg. In dit natuurgebied sluiten we de dag af met een Afrikaanse braai en slapen in een luxe eco-cabin.

Dag 9 – 31 okt

Vandaag ben je helemaal vrij om te doen en laten waar je zin in hebt. Je kunt kiezen uit één van de vele hikes door het Kogelberg of lekker te relaxen. Vanuit hier zou je zelfs een roadtrip kunnen maken richting het nabijgelegen Betty’s Bay, waar je pinguïns kunt spotten.

Dag 10 – 01 nov

Deze ochtend startten we weer vertrouwd met een business coach sessie van 07:00 – 09:00. De rest van deze week zal anders zijn dan de eerste week. Waar de eerste week de focus lag op jou en jouw business, moedigen we je deze week aan om op onderzoek uit te gaan en te netwerken. Get out there! Vanaf vandaag kun je gebruik maken van de vetste co-working ruimte van de stad. De rest van de dag mag je vrij in vullen. In de avond vindt een open mic avond plaats in de co-working ruimte. Tijdens dit event zullen ondernemers van de co-working ruimte kennis en skills met je delen. Er is ruimte om ook zelf podium te pakken.  Een unieke kans om jezelf te presenteren aan lokale ondernemers en genodigden.

Dag 11 – 02 nov

We starten de dag met een business coach sessie van 07:00 – 09:00. Na het ontbijt is er ruimte om zelf aan de slag te gaan. Je hebt 24/7 toegang tot de co-working space. Vandaag heeft de co-working space speciaal voor Meetings in the Sun een lunch geregeld. Uiteraard kan je deze tijd ook gebruiken om zelf op pad te gaan. Aan het einde van de dag zal er een inspirerende business sessie zijn met Kim. Zij is de co-founder van Once en lid van één van de belangrijkste entrepreneurs netwerken van Kaapstad. Vervolgens zullen we de tafelberg op gaan voor de zonsondergang. Dit is het mooiste uitzicht van Kaapstad!

Dag 12 – 03 nov

We starten de dag met een business coach sessie van 07:00 – 09:00. Na het ontbijt is er ruimte om zelf aan de slag te gaan. Je hebt 24/7 toegang tot de co-working space.  Aan het einde van de dag zal er een business sessie zijn met een lokale ondernemer. De avond heb je vrij om op eigen gelegenheid te eten.

Dag 13 – 04 nov

We starten de dag met een business coach sessie van 07:00 – 09:00. Na het ontbijt is er ruimte om zelf aan de slag te gaan. Je hebt 24/7 toegang tot onze vaste co-working space of je werkt vanuit één van de vele barretjes in Kloof street, waar we verblijven.  Aan het einde van de dag zal er een inspirerende business sessie zijn met een lokale ondernemer. Deze avond heb je vrij om op eigen gelegenheid te eten en de stad verder te ontdekken.

Dag 14 – 05 nov

De laatste volledige dag is van start gegaan, geniet van de mooie stad en relax. In de avond organiseert Meetings in the Sun, een netwerkborrel voor alle netwerken en bedrijven die bijgedragen hebben aan deze workation. Daarnaast mag jij zelf nog 3 andere connecties uitnodigen om een gezellige, maar ook waardevolle avond te creëren.  Opnieuw krijg je de kans om interessante mensen te ontmoeten, die in Kaapstad (tijdelijk) wonen en werken. Wie weet kom je hier voor het einde van het jaar nog terug voor een klant of project!

Dag 15 – 06 nov

De dag van vertrek is aangebroken. Om 10.00 uur verlaten de laatste personen de villa en vertrekken we naar onze volgende bestemmingen, until we’ll meet again!